Ung & bortskämd...

HUUUUR BRA POJKVÄN HAR INTE JAG???? Mysigt att komma hem från jobbet när man möts av det här!! ♥ Jag börjar bli för bortskämd av hjärtat nu, det här va inte första gången... Jag som älskar vaniljhjärtan och mackan va supergoood!
Jobbet har gått bra idag. Hade man inte gröna fingrar innan man börja med jobbet så har man det nu! Så mycket som jag får lyfta och slita så kanske jag är rena rama hulken snart *skämt å sido* Fått nya arbetsuppgifter istället för plantering och det va SÅ skönt. Nu har jag istället ont i fötterna. Fast det har jag ju varje dag numera ;) Men jag är jätteglad över att jag har ett jobb nu. Making some money! GÖTT ÄRE! Nu ska jag och hjärtat kolla tredje avsnittet av Glamourama 2 och sen förhoppningsvis Harry Potter and the dealthy hallows part one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0