Rosa nostalgi


Vilken nostalgi. Sådant här tuggummi älskade jag när jag var en liten tjej. Det var ju så festligt att trycka ut det ur en tub. Och såklart att det var rosa.

Hej alla glada! Eller förhoppningsvis är ni det! För ca. 2 timmar sedan kom jag hem från Ekelund. Jobbat fyra timmar. Ganska gött ska jag säga! Kul att träffa Frida igen som jag inte träffat på evigheter. Eller mja, januari. Men det tycker jag vi kallar för evigheter sen... Ikväll hoppas jag min mysiga pojkvän kommer och håller mig sällskap. Imorgon blir det jobbintervjun i Partille och sen barnvaktsjobb. Chillerilli. Nu: Städa!
ps. nu har jag fått ordning på photo booth(programmet i Mac som ersätter det hederliga camprogrammen i en vanlig pc), nu blir bilderna vända åt rätt håll istället för spegelvända. Rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0