GLAD PÅSK

I efterskott. Förlåt mig kära vänner. Jag har haft fullt upp i flera dagar nu. Jag har en hel del att berätta/visa vilket gjort att jag inte uppdaterat något istället. Jag blir lätt så när jag har hundra saker att berätta, bättre att ha noll saker att berätta för då kommer jag mycket lättare igång.
Idag ska jag till Varberg för att söka ett jobb och senare på dagen ska jag och mamma till Ullared. Shoppashoppashoppa. Har lite saker jag måste ha, men annars ska jag faktiskt hålla på pengarna. Och just det, i Varberg ska jag också byta thomas sabo-berlocken jag fick av Vickan och Issa. Den var tyvärr väldigt lik en jag redan har, så vi tyckte alla tre att jag skulle åka och byta mot en annan berlock. Så vi får se vad det blir! Dags att sätta fart. Duschen nu.
ps. måste berätta om påskafton och min födelsedag när jag har tid.
VIVE AMA RIDE




Mitt andra påskägg från mamma&pappa

Kommentarer
Postat av: vickan

du måste berätta vad det blev för berlock sen :D

2011-04-27 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0