lite lyckopiller skulle sitta fint

Såhär på kvällskvisten så känner jag att jag saknar mitt långa hår. Kollade precis igenom lite bilder och insåg hur jävla tråkigt det är att ha kortare hår. Ska spara så gott jag kan nu! Tycker verkligen att jag passar mycket bättre i långt hår. That's just more me ; ) Och som grädde på moset så är det ju klart att jag börjar flagna hy som jag vet inte vad... Måndagens solande blev visst alldeles för mycket. Så nu sitter jag här fläckig i fejan med röda prickar. Så vad har jag lärt mig? Jo, att alltid använda solskyddsfaktor plus att förstå att man kan inte ligga på playan hur länge som helst när det var så längesedan man gjorde det sist. Godnatt my dearest, jobb 8-17 imorgon. Rolig lördag, not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0