1000 hål i nacken



"Se upp i backen annars får du tusen hål i nacken!"




Gullisar ♥

Idag har vi åkt pulka och ja, inte för att vi har gjort det förr men här är en bild från dagens åkning.  För övrigt så harvi idag varit i Birsta, på Birsta City. Ett stort shoppingområde med många bra affärer. Fick köpt mig en ring och en blus från Gina. Bild kanske kommer imorgon. (Gud vad jag lovar mycket) Fick också köpt en liten sak till min kärlek som han ska få när jag kommer hem. Kan dock inte säga vad det är då han läser min blogg men visar gärna senare ; ).  Jag har även varit i stallet idag (alltså min kusins och hennes mans stall, travstall dvs) och gosat med hästar. Ska dit imorgon också, kanske ska rida då. Hejåhå, undra hur det ska gå. Och just det ja, Jesper tipsade mig om ett litet jobb. Barnvakt, kan ju vara något nu när jag har vanan inne! ; ). Funderar på om jag ska ringa dit imorgon, har ju inget jobb ändå så. Och innan jag går skulle jag vilja säga att jag längtar tills min lön kommer den 25e. Wippie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0