Behind these castle walls



"Everyone thinks that I have it all. It's so empty livning behind these castle walls, these castle walls. If I should tumble, if I should fall. Would anyone hear me screaming behind these castle walls. There's no-one here at all, behind these castle walls. Nobody knows I'm all alone living in this castle made of stone. They said that money it's freedom, but I feel trapped inside it all. And while I sit so high up on a throne. I wonder how I can feel this low. On the top of the world it's so beautful but there's no place to fall." - Det är så vackert. En favorit just nu.

Ikväll åker Charlotte ner med mig till Göteborg för att vara lite moraliskt stöd. Jag ska gå på informationsmöte för au pair. Dagens möte står Skadinaviska institutet för. Men den 19:onde februari ska jag på möte hos Cultural Care. Jippie, jag är så exhalterad!!!! Fick broschyr och ett litet brev från Cultural Care igår, och det gjorde mig minst sagt inte mer sugen... JAG VILL ÅKA NU. I'm ready! Dessutom funderar jag på att åka till Norge, hälsa på Simon och även då passa på att söka lite jobb. Jag tänker inte ångra en minut till. Tanken av att sitta still finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0