How do you do

Ikväll ska vi ut och bli vingliga jag och Isabelle. Risken att vi blåser bort finns ju, men vad gör man inte? Jag hörde en fågel kvittra i mitt öra att "vad är livet utan lite risker?" Och jag har svaret på det: NOOOTHIIING!!

Nu sitter jag med hårfärgen i håret och väntar på att jag ska få gå och duscha. Ikväll ska bli kul, jag börjar känna mig laddad. Frågan är bara vad man ska ha på sig, men det löser vi väll ; ) Idag fick jag ett glädjande besked, berättar imorgon vad det är! Puss, ha kul, för livet väntar inte på dig. Klyschigt, men sant.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag har kate moss - vintage :)

hoppas du blir nöjd med resultatet :D

2011-02-06 @ 10:17:00
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0