Time to celebrate



Bara för att det var onsdag.. bara för att jag gör framsteg OCH för att det var "tag två för 75 riksdaler". LOVE IT! Smaker jag aldrig provat tidigare, men det blev minst sagt succé!



Jag är jäkligt glad över att jag fråga Charlotte om hon ville hänga med till Göteborg för att gå på informationsmötet för au pair. Vi har alltid så jävla roligt(hemskt vad jag svär) när vi är och ja, det blev minst sagt inte tråkigt i onsdags. För övrigt gick mötet jättebra och nu får jag se vilken organisation jag väljer. Har ju trots allt ett till möte att gå på först innan jag fattar ett beslut. Efter mötet så hamnade vi på Donken, som ni ser, och där satt vi och pladdrade ett tag. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0