Första, andra och tredje

Nu är jag uppe i min tredje bajsblöja! Det rullar på, kan inte säga att jag gillar det, men det går rätt bra. Man lär ju sig. Chrisitna njöööt som fan när jag bytte första bajsblöjan, den bitchen ; ) haha. Idag har Melwin och jag legat i soffan och myst ihop. Massa gos! Det är sådana stunder man älskar barn. Nu ligger barnen och sover. Den minsta av dem satt i mitt knä och drack välling, och sen somna han. Jag dör så gulligt. Bild kanske kommer senare. Imorgon kommer min moster, barnens mormor. Då ska vi sätta moster i pannkakslagning, hihi. Gott! Imorgon ska jag kanske gå till stallet och borsta lite hästar. Behöver lite miljöombyte för någon timma eller så. Nu har vi kollat Halv åtta hos mig. Det är ju gayvecka, and I just looove it!! Sjukt sköna människor. Jag vill ha en gayfriend, eller ja, en bög kanske jag ska säga. Nu kollar vi 112 - på liv och död, spännande. Har ni tur så kanske det kommer lite bilder imorgon. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0