Dröm inte din dröm, utan lev drömmen

Nu har jag checkat läget på olika hemsidor för Au pairer i USA. Jag har anmält mig till informationsmöten nu i februari. Otroligt spännande, nu får vi se hur det går! Dock är jag orolig för om jag kan få åka iväg som au pair då jag inte har 200 barntimmar som det kallas. Jag har ju varken gått Barn och fritid på gymnasiet eller jobbat på ett dagis. Give me some luck! Länge har jag velat åka iväg, och nu sätter jag planerna i verket. Dröm inte din dröm, utan lev drömmen.

Jag fick även klickat hem Sofi Fahrmans andra bok, Elsas värld. Jippie! Måste passa på att tipsa om hemsidan Bokus.se. Billigaste stället att köpa böcker på! Istället för att köpa Elsas värld på Bokia för 229 riksdaler så köper jag den på Bokus.se för 155 riksdaler, jag sparar alltså 74 kronor, worth it! Dags för promenad med hunden, over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycknis.se är faktiskt än billigare Nattis :)

2011-01-29 @ 15:24:48
Postat av: Vickan

PS. Askul att du har anmält dig till Au Pair nu!!

2011-01-29 @ 15:25:32
Postat av: Nathalie Björkman

haha, phew, kollade nyss, 7 kr billigare var elsas värld på lycknis.se, jag tror jag kan leva med det ;)

2011-01-29 @ 16:26:37
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0