Gandhi said

Klockan har slagit över tolv och jag och Jesper är fortfarande vakna. Fast snart är det sängen + förhoppningsvis lite mys. Dock är det ju vanligtvis jag som brukar somna först, men vi får väll se ;) Ikväll har jag tittat innebandymatch med Issa och Täss. Kul! Imorgon blir det Varberg. Ska träffa Louise, och vi ska gå och köpa hårfärg tillsammans och sen ska hon äntligen få färga mitt hår. Nu blir jag fullkomligt brunett. In med nytt, ut med gammalt. Gandhi sa att nästan allt man gör i livet kommer visa sig var meningslöst, men det är ändå väldigt viktigt att du gör det, och det här tänker jag verkligen göra. Jesper står för sista meningen. Vafan fick han den ifrån? Jag bad honom en sista mening och det här fick jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0