Let's go bananas

Idag är jag stolt över mig själv. När klockan slagit fyra på jobbet hade jag känt magens kurr ett bra tag. Det va dags för en 15 minuters rast för att få något i magen. Idag hade jag ingen frukt eller bakelse liggandes i väskan som väntade på mig när hungern kallade. Med plånboken i handen tog jag stora steg mot bageriet precis bredvid Cervera. Men innan jag hann öppna dörren ser jag mig omkring och ser "Frukt & Grönt" gatan mittemot. Vänder på klacken och går in och kommer ut med två bananer istället. Det blev ingen bakelse, som jag i vanliga fall hade köpt. Vilken vänding! Vilken bra start på en ny vecka.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Varför inte unna sig en bakelse istället, man lever trots allt bara en gång!:)

2011-01-11 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0