Samboliv

Större delen av veckan har jag tillbringat tillsammans med Jesper i en lägenhet i Varberg. Vi har testat på sambolovet ;), och jag tycker det har gått riktigt bra. Handlat mat tillsammans å grejer. Men nu är jag hemma igen, hos min kära mor och far. Det är på ett sätt faktiskt ganska skönt att komma hem igen. In i lite rutiner och vara där allt finns. Men det står inte på innan jag är härifrån igen. Imorgon, lördag, ska jag till Louise på kvällen för att fia hennes 20års dag tillsammans med hennes vänner. Middag och utgång, dock blir det ingen utgång för mig utan middag får räcka för denna gång. Och på söndag åker jag och tittar på Jesper när dem spelar innebandymatch på Viskadalen i byn. Förresten så slutade jag jobbet i tisdags på Cervera. Haft en rolig men slitsam tid där, men nu var det verkligen skönt att sluta. Nu vill jag göra något nytt! Arbetsförmedlingen ringde idag och sa att dem kanske hade ett jobb åt mig. Det var på Marks golfklubb som butiksbiträde och dessutom få arbeta lite med administration. Men vi sa det både jag och min handledare att jag säkert inte skulle bli vald, då jag inte kan NÅGONTING om golf.. haha! Men hon skulle i alla fall lägga ett gott ord för mig! Nu är det dags att sova efter en mysig kväll med föräldrarna, Let's dance och god mat. Charå!





Hahaha, fyfan va jag har suttit och skrattat åt det här nu på kvällskvisten, om och om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0