Welcome to my bubble

(Snart åker hårfärgen bort, mörkbrunt ska det bli. Jäklar va håret är rött på denna bilden. Men det är SÅ avgörande beroende på vilket ljus man är i. Och naturligtvis är jag jätteblek, använder numera ingen foundation som får mig att se brunare ut. Slutat med sånt, jag har helt enkelt vuxit upp.)

Efter att ha jobbat från klockan fem ikväll till klockan halv tio så känns det riktigt gött. Jag och Frida har lagat mat till 65 pers. Ja, det va en jädra "pärs". Kul var det och faktiskt ganska mysigt att jobba ett kvällspass. Aldrig gjort det förut. Trots allt så är jag ju en kvällsmänniska. OCH inte en morgonmänniska!!! Det vet nog de flesta som känner mig, hehe. Fick även lagat Chili con carne åt mig och mamma samt hängt lite tvätt. Gött att man gjort något bra av dagen, för det är jag för jäkla dålig på. Dagens lärdom kommer från min kära moder. Vi hade ett långt samtal idag om allt och inget. Men idag har jag verkligen fattat att jag måste ta tag i saker. Lära mig nya saker och utvecklas. Egentligen är det inget någon behöver påminna mig om, för jag vet vad jag vill, ibland behöver jag bara en spark i baken. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0