1+1 är lika med 2

Hej och välkommen till din egen blogg Nathalie. Det blir och är alldeles för länge sedan jag uppdaterade nu. Får mina moments då det går undan, men får allt fler blackouts då inget händer under en väldigt lång tid. Så jag tänkte bara ge ifrån mig ett litet livstecken och hälsa er alla att jag förhoppningsvis är tillbaka på riktigt, nu. Jag ska åtminstone försöka. Något jag verkligen märker av när jag inte bloggar är att jag faktiskt, tro det eller ej, inte mår lika bra som annars. Hur patetiskt det än låter så måste jag på något vis referera mitt liv. I någon typ av dagboksform. Att skriva i en bok fungerar inte för mig. Det tar för mycket kraft att skriva med penna nuförtiden. Och jag är inte den personen som är speciellt kortfattad av mig. Alltså skulle det bli en del skrivande tills pennan glöder, som man säger. Så därför fungerar bloggen perfekt, egentligen, kommer bara av mig lite ibland. Här flyter fingrarna över tangentbordet och man kan ladda upp sina bilder digitalt. Så, hej igen allihopa!

Idag är jag hemma från jobbet då jag vaknade med magsmärtor och andra roliga saker(tänker inte ens säga vad, det låter lite äckligt, haha). Förhoppningsvis kan jag gå till jobbet imorgon som vanligt, men tills dess ska jag kurerar mig med sömn och en massa "må-bättre-piller".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0