en gång är ingen gång

Fy tusan vad jag var nervös i sista perioden. Trodde aldrig att det skulle gå. Speciellt inte när Usa klämmer till med en reducering. Men SOM vi kommer sitta bänkade framför tv:n på söndag!!!! Eller förresten, jag jobbar... Det är INTE sant. SUCK. Något som jag tycker är ganska lustigt är när man sitter framför tv:n och kommenterar "Varför jobbar VI inte? Fan va dåliga VI är! Fan va bra VI är! osv osv..." Att man sitter där och känner sig delaktig och säger "VI". Det tycker jag är ganska kul. Vi är Sverige, jag är Sverige. Jag älskar mitt Sverige. En för alla, alla för en.
.
Jisses, nu måste jag packa. Ska ju iväg imorgon! Men mer om det imorgon! Godnatt Sverige ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0