en tyst minut

Idag hade vi en tyst minut på jobbet vid tolv för att hedra offren i Norge. Det blev helt knäpptyst och både jag och Lisa blev tårögda. Hela Gekås med kunder och personal hade en tyst minut. Faktiskt ganska mäktigt. Vila i frid! ♥

För övrigt så slog vi rekord på jobbet idag. Snacka om en hektisk dag!!! Vet inte den exakta siffran. Men över 4200 portioner i alla fall. Så bra kämpat alla på jobbet! Tydligen varit kö redan på motorvägen vid avfarten mot Ullared. Haha, jag fattar inte att folk orkar! Jag hade vänt ;) Dock är det kanske inte så konstigt om folk inte har lust att vända om de har åkt flera mil men då får man la änna planera in en bättre dag, eller? ;) Typ när det är sol? Ett tips bara!
Förresten, appropå jobb! GÖTT MED LÖNING. Cashflow! Jag längtar till nästa månad. Då kommer jag få go lön. Min bästa lön någonsin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0