deathly hallows

Efter en heldag i Göteborg med Jesper tackar jag nu för mig. Kanske bara måste berätta att vi såg Harry Potter, sista delen, och att den var GRYM. Fan vad tråkigt att det nu är över. Det var som att en del av mig själv försvann när vi gick ut ur biosalongen. Både knasigt och lustigt, men jag antar väll att jag är sådan. Tur att jag har alla filmer och kommer även ha den sista så att jag kan titta på dem när som helst, eller köra HP-maraton. Förresten funderar jag på att läsa den sista boken, en gång till, för att minnas tillbaka på alla små detaljer som nu i filmen fick mig lite konfundersam. Det enda som var en liten besvikelse var ju att ingen i filmen visade något tecken på lycka över att Voldermort, eller ni-vet-vem, var borta. Försvunnen för alltid. Död med ett stort D. Det var det enda jag kunde tycka skulle varit en gladare scen. Det var ju ändå vad vi alla väntat på! Av mig får den 5 av 5 möjliga! Rest in peace.

Kommentarer
Postat av: mimmi

konfundersam? det var något nytt!

2011-07-18 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0