oh love at first sight

Sådär mysig dag på något underligt vis. Klockan tio var jag hos min osteopat Pia. Det gick bra. Hon fick masserat mig och mjukat upp kroppen litegrann. Kom dock redan på efter att vi var klara att vi missade en punkt. Som jag inte kände just då, men som jag har haft ont länge i. Hur KLANTIG får man vara? Synd, men får ta det nästa gång då jag ska tillbaka den 16 augusti. Nu vet jag att mina fötter är början till problemen i min rygg. Jag fick idag också konstaterat att jag är ganska så plattfotad, vilket jag inte visste tidigare. Så nu kanske det blir inlägg för min del. Ska kolla upp detta! Det är värt varenda krona om jag kan bli bra och få vara frisk. Att slippa få känna mig som en tilltygad köttbit. 600 riksdaler fattigare, men som sagt, det får det vara värt. Efter besöket hos Pia åkte jag vidare till Kungsmässan. Köpte bl.a. det som ligger i påsen(bilden ovan) och sen köpte jag ett läppstift från Make Up Store. Yes, I got the last one! Efter det blev det jordgubbar och bulle ute i solen på en uteservering. Där satt jag och slukade sol i 2 timmar samtidigt som jag läste lite av Egoboost. Ni kanske undrar varför jag går ut och sätter mig på en uteservering, helt ensam? En del kanske skulle tycka det vore skrämmande eller bara rent pinsamt? Att sitta där alldeles själv. Men på sistone har jag blivit väldigt bra kompis med mig själv och trivs ensam. Hur mycket enstöring det än låter så får det faktiskt vara det. Jag är min egen bästa vän. Ett närmare steg sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0