puss

Mätt och belåten. Blev hämtpizza. Banan, curry, jordnötter och mildsås. Smarrigt värre! Ni borde absolut testa om ni inte har gjort det. Kände för lite muffinsbakande men det blev det tyvärr inte. Pizzan gjorde sitt om man säger så! Så nu funderar jag på att gå och lägga mig tidigt och vakna upp pigg som en lärka inför morgondagens jobb. Hmm, sängen lockar då jag redan är trött. Får nog tusan bli så.
Måste ju bara berätta att jag hade en liten besökare från Stockholm idag på jobbet. Fredrik och hans kompisar hälsade på lite snabbt på jobbet. Fan vad kul med några goa stockholmare på jobbet :D Så jävla sköna som kommer och gör en roadtripp till Gekås bara för att träffa mig!(liten ängelgubbe) Eventuellt åker jag uppåt med mamma nästa helg ifall jag får ledigt. I så fall ska jag både träffa min barndomsvän Mikaela och Persson igen(Fredrik). Hade varit riktigt roligt att göra en snabbvisit, bara sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0