what hurts the most

Åh, vad tråkigt det är när inte blogg.se fungerar. Kan tyvärr inte ladda upp några bilder. Jag som hade tänkt att visa er en massa bilder och göra en resumé från Helsingborg. Men inte. Istället kan jag väll berätta att vi hade rekord på jobbet idag i antal portioner. Slog det förra rekordet rejält. Igår hade vi 3341 st och idag uppgick rekordet till 3900 st. Shiiet, nu snackar vi mycket! Skönt att man gick vid 4 och slapp stängningen. Så nu ikväll tar jag det bara lugnt och ska försöka få kört lite med massageapparaten. Mina muskler i utsida lår är nämligen förkorta(ostretchade) vilket gör att jag kan få jäkligt ont ibland i både rygg och lår. Det bara stramar. Så på tisdag har jag en tid bokad hos min underbara osteopat Pia. Så skönt det ska bli! Behöver verkligen det.
.

♥ Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0