when I get older I will be stronger, they'll call me freedom, just like a wavin flag

Heja Sverige!! Det är det dags att inta soffan för några timmar framåt. Svenska damerna möter USA. Och som ni ser blir det kladdkaka med vattenmelon till. Skitgott! Om ni tittar riktigt noga så ser ni att jag har fått färg från i söndags när vi låg playan hela familjen. Och förresten, jag har klippt mig och färgat håret en nyans mörkare! Om jag inte har sagt det. Vilket jag nog inte har. Mitt minne är sämre än en guldfisks. Här är en liten bild nedanför. Dock inte så tydlig, men det kommer ni säkert få se på kommande bilder. Nöjd med hårfärgen men dock inte med längden. Det blev så kort och nu känner jag mig ful. Men later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0