Dumma mej or should I say Despicable me?

Haha, helt underbar film. Se den! En av de bättre animerade filmerna som jag sett på länge. Älskar lilltjejen "Räknas det här som störande? *gluggluggglugg* Älskar Gru's accent och de små gula figurerna. Dem är ju skitsköna! Se Dumma mej, rekommenderas varmt. Se den i svensk version. Tyckte rösterna var som bäst då.
Idag har jag jobbat några få timmar på Ekelund. Numera är det så skönt att jobba där för jag drar inte en enda liten suck, medans man kan slita häcken av sig på Gekås ibland.  Imorgon är det dags för Gekås igen. 8-17. Sådär gött pass. Kvällen till ära som nu är kommen tror jag spenderas med lite redigering av bilder, kanske se en film och läsa ut EGOBOOST MAGAZINE. Haha, den har jag inte sagt att jag har köpt va? ;) Har ni inte läst den, SÅ gör det. Ibland kan det kännas lite klyschigt, men namnet passar otroligt bra in på tidningen. För det är som sagt, en liten EGOBOOST att läsa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0