Idag vill jag hem och dansa med dig

Ursch, nu går jag och lägger mig efter en timmas redigering. Så trött idag. I nuläget känns det som att en halsflussinfektion är påväg. Vet inte, men det känns verkligen så! Kallsvettas, ont i halsen som tusan och ont i öronen. FYFAN. JAG VILL INTE. Jag ber till Gud att jag inte blir sjuk nu. Jobb imorgon, vi får väll se hur jag känner mig när jag vaknar klockan halv sex då klockan ringer. En annan vill ju tjäna pengar!! Då finns det tusan ingen tid för att bli sjuk. Har ingen ledig lucka i schemat just nu. Men nog om DET. Haft fullt upp på det senaste med studenter och bal OCH jobb. Men förhoppningsvis ska det bli bättring på uppdateringen här på bloggen. Dags att dejta kudden. Godnatt alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0