Det va tider de

Mamma fick frukost på sängen imorse av mig och pappa. Nu har hon blivit grattad två gånger detta året, så bortskämd hon blir! Hennes födelsedagspresent från pappa blev "Lyx ansiktsbehandling". Lät riktigt gottigt! Det va det jag hade som uppdrag att fixa igår åt pappa. Så nu blev mamma riktigt glad! Precis vad hon hade önskat sig. Promenad har hunnits med och lite våffellagning. Gott! Jag tycker ni läsare, vilka ni nu är(?), är otroligt dåliga på att kommentera. Fyy. Det blir så mycket roligare om ni skulle slänga in en kommentar någonstans. Aja, jag tycker om er ändå! Puss *moooiii*
 

Kommentarer
Postat av: Issa

Ja, det var verkligen tider! Herregud hur gammal är inte det kortet? :) Var det från första året?

2011-03-24 @ 22:13:54
Postat av: vickan

Det tkr jag också! och jag läser din blogg, dagligen .. surprise ääälle

2011-03-25 @ 17:00:39
Postat av: Sarah

Kunde inte hålla med mer :)

2011-03-28 @ 00:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0