En opepp Nathalie



Maten blev supergod idag. Riktigt lyckat. Sparrispotatis som jag hade gjort som klyftpotatis, skivad ungstektkyckling, broccoli och slutligen 3 pepparsås(konstigt nog heter den så).



Om ni inte har testat sparrispotatis rekommenderar jag att ni gör det! Det känns lite lyxigare än vanlig potatis. Roligare att servera.

Fick order av mamma idag att fixa mat medans hon städade. Så på bilderna ovan ser ni vad det blev. Jag är jättenöjd över min matprestation. Utöver det har jag inte gjort så mycket idag. Hjälp vad lat jag är. Igår var jag jättepeppad på morgondagen som skulle komma och tänkte göra en massa saker. Men när väl dagen anlänt är det inte samma sak längre. Jag kommer ingenstans. Från att gå till PEPPAD till DEPPAD. Ja almost iaf. Idag har jag ångest över när jag sjutton ska få min macbook. Funderar på när jag ska beställa den, och hur. Jag har sån abstinens. Kan jag inte få rabatt av Isabelles moster eller får det snart, skiter jag i det och beställer en bara. Så får jag skita i den extra tusenlappen. Det får det vara värt. Inget illa mot dig Isabelle, bara jag som har abstinens, så ta inte illa upp ;) En runda på crosstrainern då, kan jag kanske orka med det idag? Mja, vi får väll se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0