No one sleeps when I'm awake

Hela dagen har jag spenderat hos min Jesper. Så vad har vi gjort idag? Dagen har gått trögt, seg som tusan, men jag gillar det faktiskt. Inte det att vi har haft tråkigt, dagen har bara gått långsamt. Men jag klagar inte för då får jag umgås med min lilla prins desto mer. Vi har seeegat litegranna(!!), fick tvingat till mig en massage(väärt mödan), tränat som galningar, ätit en jättegod kräftsoppa med vitlöksbröd och sedan pannacotta(stavas?) till efterrätt samt snickrat ihop två barstolar av sex stycken. Jesper var helt exhalterad, men mer fick han inte snickra ihop, jag vill ju mysa!!! Och appropå tränning. Det var verkligen superskönt att få träna lite idag. Lite cykling, och sen gick vi laget runt bland alla träningmaskiner. Både ben och armar. Snacka om att jag har träningsvärk. Och på tal om imorgon... Jag kommer vara död. Tyckte till och med att det var jobbigt att lägga på lite mascara innan. Hela min arm skakade. OH MY GOD säger jag på det. Fick dessutom legat lite i solariumet. Nu är jag på G! Andra gången jag solar i solariumet nu och dessutom har jag suttit ute i solen nu när det har varit så fint väder. Och röd har jag blivit. Nu väntar jag bara på det bruna... Jesper och hans familj håller på att göra om här hemma. Nya tapeter och nya möbler. Bland annat i vardagsrummet. Ny tv, ny soffa, nytt vardagsbord, nya tapeter... hela köret. Och vet ni vad? Jag blir sååå avundsjuk. Jag vill också göra om hemma. Även fast vårt hus är relativt nybyggt så spelar det ingen roll. Jag skulle kunna göra om varje år om jag fick och hade råd.

Nu är det dock läggdags här. Jesper har redan klätt av sig och vart sitter jag???? Inte där jag borde vara. Så dags att göra sällskap. Sov gott mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0