Vi hoppas alla på ett lyckligt slut



fick skaffat mig en present till Johanna, fick fixat mammas grej(ni får kanske veta imorgon). Det var det viktigaste. Men sen så när man hade tid att fördriva så hann jag också med mig själv. På tok för mycket. Det klirrar inte lika gott i sparbössan längre. 700 riksdaler fattigare. Och jag vill ha ytterligare en blus och en kabelstickad tröja från Lindex för 700 kr sammanlagt. AJ AJ AJ! Och så kommer en faktura på kläder som kommer förhoppningsvis imorgon som jag klickade hem i söndags från H&M. INTE OKEJ. Och en data för några tusen riksdaler, eller ja, några... många. AJ AJ AJ! NU MÅSTE JAG SKAFFA MIG ETT JOBB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0