Dag 4 - Det här åt jag idag

Tänkte köra igång med det här igen nu när jag inte har så mycket att berätta och när bilderna vänder sig som jag försöker ladda upp. SÅ, vad åt jag idag? Jo, på jobbet blev det färdig mozarellapizza och här hemma har jag knappt ätit någonting. Ingen motivation och inte så stor hunger heller. Nu vid midnatt blev det en minipannkaka med nutella på. Nyttigt? Nej, men förbaskat gott. Förberedde och stekte iordning några pannkakor för morgondagen och tills på fredag. Gött, snart är det helg!

Ska åka till min kärlek imorgon. Vi har bråkat idag och jag känner att jag måste och vill dit imorgon. Allting löser sig när vi ses, när vi är ifrån varandra bråkar/tjaffsar vi, eller har iallafall blivit så på senaste tiden. Förr var det nog tvärtom, men ska bli så himla mysigt att träffa honom imorgon. Jag längtar i h j ä l  mig. Ni vet säkert hur det är när man har bråkat och bara vill till sin pojkvän på en gång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0