So raise your glass if you're wrong

Har precis ätit farmors heta soppa. Så himla gott är det. Snarlik tacosoppa med natchochips, persilja och creme fraiche. Någon som är intresserad av receptet? Ett plus är ju om ni gillar lite hetare mat ;) Just nu sitter vi och kollar på Talang. Vad duktiga människor det finns. Önskade jag också besatte talanger som dem. Undra om jag har någon? Då är den i alla fall dold, haha. Jesper är här idag. Så mysigt, jag har faktiskt längtat efter honom.  Dock är han inte lika glad för att jag lägger upp den här bilden på honom. "Why so serious?" säger jag. Han är inte den killen som ler på bild. Imorgon ska jag upp och hoppa. Det är jobb som gäller på Ekelund. Och appropå jobb, ni får veta imorgon hur det gick på intervjun på Gekås! Nu börjar snart Bonde söker fru. Jippie, älskar det programmet. En bonde kommer ju härifrån trakterna. Fan va ballt! Typ 1 mil härifrån bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0