colors of the wind

Fick aldrig uppdaterat er. Men idag har jag cyklat 1,6 mil i den sköna höstkylan. Alla snacka om denna kyla och att det nästan är vinter, men jag snackar höstsol. Så himla skönt det har varit ute idag. Det är sådana här dagar när vinden blåser i håret, när man känner det sticka lite i ansiktet av kylan och samtidigt få känna så skönt solen värmer i ansiktet att man lever. För mig känns dessa dagar nästan alltid som nystarter på livet.
Fick åkt in till Varberg för att handla kattmat till mina småbebisar. Jag har lagt ut över 2000 kr på dessa små liv och idag slog tanken mig "Tänk vad mycket kläder jag hade kunnat få för dessa pengar som jag har lagt på kattungarna" men jag ångrar absolut ingenting. Dem har gett mig så mycket glädje och varje dag när jag har slutat jobbet längtar jag hem till dem. Faktiskt, så är jag stolt över mig själv att jag fick dem att överleva utan sin mamma. Jag har slitet. Varje natt dem första veckorna har jag varit uppe var 2-3-4 timme. Jättetrött varje kväll och somnat direkt när jag kommit hem från jobbet. Så det har varit tufft, men otroligt roligt! Så, avslutningsvis så vill jag bara berätta att jag älskar er och tänker ge all kärlek jag kan ge. För ni är mina små underbara bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0