set fire to the rain

Fy bubblan. Vilket väder man vaknar upp till. Regn och världens blåst. Brr. Man blir sådär taggad på dagen. Nu blir det dusch sen ska jag skynda mig iväg till apoteket för att kolla om dem har kattersättningsmjölk. När jag va i stan igår så glömde jag självklart bort det viktigaste(typiskt mig..). Fick bytt mina skor till en större storlek, men jag vet fortfarande inte om jag ska behålla dem. Får suga på karamellen lite. Sedan fick jag också köpt Ricinolja som ska vara så bra för håret! Läst på Gynnings blogg... haha. Vet dock inte riktigt hur man ska använda det för egentligen är det ett sorts laxeringsmedel som dem använder på sjukhus, hehe... Men tydligen ska det göra underverk för håret! Så får ju ta och prova. Kostade ju bara 41 riksdaler. Återkommer med besked. Vi hörs av. Hoppas ni alla mår bra och får en fin dag, trots detta väder. Tjeppohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0