while I am between

Fan vad jag klagar. Och här kommer det IGEN.
.
HELVEEEEETEEEE!!! Mitt hår blev inte alls bra. Hårfärgen suger. Såg fan bättre ut med det blond/guldiga håret som jag hade innan. Hon fick suddat ut utväxten, vilket jag tyckte va bra för det är aldrig snyggt, men nu är håret en jävla kompott. Hon gjorde slingor i någon brun nyans, vilket jag tycker inte alls blev en snygg färg när den blandades ut med det blonda. Åååååh, nu är jag så sjukt trött på det här. 1500 fucking riksdaler. Aj, och jag är inte ens nöjd. Jippie, jag har lagt ut 2800 på håret på cirkus 2 månader. OCH jag är INTE ens nöjd...? Ska ringa henne idag och boka in en ny tid och säga det att jag fixar inte att gå med den här hårfärgen ända tills 13 december. Hon får helt enkelt lägga en brun färg över hela håret. För nu är jag trött på det här. Varesig håret går av eller ej. Måste bara få förklara att vi valde att bara lägga slingor för att tänka på hårets kvalité, men jag kan resonera lite så att gör man slingor på en del av håret kan man väll lika gärna göra på hela, eller? Ibland förstår jag bara inte frisörers tänk. Visst, håret känns torrare nu när det blivit en behandling till men en till skadar nog inte så mycket ( ;) ). Vi får väll dränka håret i ricineolja om inte annat!
.
SÅ sugen på att bara gå och köpa en snygg brun hårfärg på affären och få detta överstökat. Men nej, då vore allt detta i onödan. Höll på att glömma. Håret är numera 4 cm kortare också. Jisses vad längd jag har fått klippt av på denna korta tid.

Allt är bara ett rent jävla BIG MISTAKE. Ha en skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0