första arbetsdagen

Ni kanske vill höra hur första arbetsdagen gick?
Den gick efter lite kaos jättebra. Hade inte fått varor och grejer saknades osv. Ingen växel i kassan. Tillslut kom varor och jag fick sprungit och växlat pengar. Men trots allt detta slutade det fint! Snacka om att jag blev ställd när en man frågade på norska om vi hade koffeinfritt kaffe. Va, finns det koffeinfritt kaffe? Öööh, om du väntar lite tills min arbetskamrat kommer så kan hon säkert svara på det. Vivian hade gått iväg en stund och där stod jag med inga pengar i kassan, kan inte norska och har ingen aning hur man gör. Typ. Haha, men när vi väll kom igång gick det jättebra. Så glad att detta känns bra :) Jobbat idag också och imorgon är jag på't igen som man säger! Ska ta bilder och visa er framöver så fort cafét är helt klart. Det kommer nämligen dröja ett dag. Tror allt kommer stå färdigt i slutet av april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0