drar hjem, söder ut jeg skall

(sorry stalkers... här kommer mer info om min träning, om ni inte bryr er, sluta läs...)
 
Efter en lång dag på jobb fick jag tränat med Bebbe och idag körde vi armar, rygg, mage och en övning med ben. En ovanlig sådan som jag aldrig testat innan. Vi körde 6 reps i en "vad-maskin" och den var för jävla jobbig. Sätta ner hälarna och upp på tå om och om igen. Snacka om att det brände i vaden men absolut kul att prova något nytt. Efter att Bebbe inte tränade mer körde jag på med (bara) 5 km (jag tycker det är mycket) på cykeln och 5 min på en "gå-i-trappor-maskin". Haha, alla mina namn på maskinerna...? Ja, men jag kan ju inte bättre ; ) I alla fall så blev jag väldigt nöjd och kunde därefter gå och götta mig några minuter i solariumet. Nu har jag packat. Tror inte jag har berättat men åker hem till Sverige imorgon. På en så att säga "hurry-tur"(norskarna kallar det så när man åker på en lite snabb resa) för att gå på min goa Jims 20års kalas. Många som ska dit och jag tror det kan bli sjukt kul!!! Fyfan, en fest man inte kan missa. Hoppas inte jag är för positiv bara... men åker hem med Bebbe så får snålskjuts, snacka om passande läge. Lite heldig ska man ju va! Klura på vad den betyder ni... Svårt va? Eller? Hehe... Åker tillbaka till Norge igen på fredagkväll. Nu ska jag bara packa det sista och sen är det läggdags för ska ju såklart jobba innan jag drar till mitt kära hemland. Går dock fort nu när inte en hel resväska och andra ting ska med utan bara en lite sportväska. SKÖNT. Godnatt.
 
(sara)
Såhär glad är jag över att åka till Sverige. Kärlek / n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0