en snabbis

Åkte hem förra onsdagen efter jobbet och kom tillbaka till Norge i tisdagskväll. Var hemma för att fira min fina pappa som fyllde 47 höstar. Sen fick jag även spendera lite tid med min underbara saknade pojkvän och umgås med några av mina goa vänner. Även lite strandhäng klämde jag in i min nästan en-veckas-hemvisit. Så otroligt gött och lite färg fick jag allt. Ännu goare.
 
Som tur var påminde en jobbarkompis mig om spruta och jag kom plötsligt på att jag totalt glömt av min sista twinrix spruta. Som tur var kunde dem på vårdcentralen klämma in mig och jag fick tagit den där hatade sprutan. Tur att jag har en snäll pojkvän som höll mig i handen. Jag är spruträdd och vid första sprutan så var jag lite skraj men efter att ha insett att det inte va så farligt och inte gjorde så värst ont gick jag kaxigt för att ta andra sprutan. Skulle visst inte gått så kaxigt... Sjuksköterskan(far åt helvete) satte den så nedrans högt upp och hon träffade en nerv(jag slår vad om att hon gjorde det med flit... den jäveln) och jag hade ont i flera månader framöver. Så ont att jag ibland inte kunde sova på nätterna pga värk i armen. Ja, ni förstår ju att jag inte var så speciellt taggad för den tredje och sista sprutan? Som tur var fick jag inte bitchen och den här sjuksköterskan klarade det galant. Gick därifrån med enbart ett blåmärke. Gött, nu behöver jag inte ta den där sprutan på ett jäkla tag!! 20-25 år eller möjligtvis inte under hela mitt liv igen :D
 
Back in Norway som sagt...
 

Jobbet går bra. Går väldigt upp och ner. Ibland har jag mina dagar då jag bara vill flytta hem på en gång. Andra dagar är det hur bra som helst och jag trivs som fisken i vattnet. Idag fick vi nya scheman och dem bådade tyvärr inte så gått för min del. Jag som har haft ett toppenschema med super bra arbetstider fick nu inte alls så bra. Många kvällsvakter och inte alls många tidiga vakter. Sorry, blivit bortskämd. Blev lite depp, nytt jobb? Här flänger vi. Men det gör mig inget. Vi ses imorgon för vidare uppdatering, nu är jag på't igen ;) 
 
Alarm "06:00" - Jobba asssäät av dig Nathalie!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0