go me

Fick tränat 1,5 timmas pass på gymmet efter jobbet idag. Startade med 20 min på crosstrainern och sen 5 på en "gå-i-trappor-maskin". Svetten rann. Sen blev det styrka resten av tiden och jag Melker verkligen hur jag gör framsteg. I starten när jag började träna med min farbror så kunde jag inte ens ta 5 kg på en crunch-maskin (kallar den så) utan hjälp från Bebbe. 1,5 månad senare som idag kan jag ta 20 kg helt på egen hand och göra tre reps. Jag är så jävla stolt över mig själv!! Tänk att det verkligen kan hända något, ge resultat. Ja det är nu jag verkligen tycker det är värt mödan och vet ni vad?! Att träna är kul!(trodde aldrig att jag skulle ha detdär)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0