i prayed for my mistakes

Pheeew. Jag slapp hjärtattack och en ilsken far. Bilproblem sen olyckan uppstod igår. Eftersom fallet inte är löst sen olyckan i april(skandal!!!) när lastbilsföretaget inte skickat in sin del så har inte försäkringsbolaget något att utreda. På grund av detta så har audin fått stå kvar på bärgningscentret och vänta på vad som ska hända med den. Så häromnatten vaknade jag upp med lite smått panik och kom just på att jag läst någonstans att bilen inte fick stå hur länge som helst. Så när jag igårkväll hittade papperna på hur länge den fick stå där och såg datumet 01.08.12 fick jag totalt panik. I papperna stod det att om inte bilen är hämtad innan detta datumet kunde polisen välja att sälja det, vräka det eller skrota det. Gissa om min pappa hade blivit glad om hans klantiga dotter klantat till det? NEJ. Efter många om och men så fick jag tillslut tag på någon som visste något om bilen och tack å lov, den fanns kvar och jag har nu förbjudit skrotning ; ) Mina böner blev hörda inatt. 
 
Förövrigt så har jag tränat idag efter jobbet. Har ju inte hunnit berätta för er här på bloggen att jag verkligen kommit igång med att träna och det känns så jävla gött! Flera dagar i veckan är jag på gymmet och därtill så är jag även ute och löper i skogen. Har dock bara hunnit bli två gånger innan jag åkte hem till Sverige för 2 veckor sen som jag löpt 5 km med Anna innan jobbet på morgonen. Sjukt nöjd iaf för varenda gång så har jag lyckats ta mig runt utan att stanna. GO ME! Till och med Jesper märkte skillnad när jag va hemma nu sist att magen har blivit lite plattare. Woop woop. Det lönar sig att träna trots allt. Till och med jag själv kan titta mig i spegeln och känna mig lite snyggare. Lite vassare. 
 
Over and out. Kärlek / n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0