21.08.12

Kolla vad det går undan nu!! Här kommer ett tredje inlägg på bara några få dagar. 
 
Jobbat idag som vanligt och efter det åkte jag hem och somnade PÅ gräsmattan I solen. Så sjukt gött. Efter det blev det lite solarium och sen gymmet. Var taggad idag och fick tränat 1,5 timma. Kört helkropp och bra svettig blev jag. Det bara rann... Hej snygg..? Ehh? Men man ska ju tydligen svettas på gymmet... Har inte riktigt blivit bekväm att visa mig sådär svettig som en del andra kan. Haha, en del dryper av svett. Linnena, tröjorna, byxorna är helt pissblöta. Jag förstår faktiskt inte dem som går och tränar i mjukisbyxor. Hej varmt, hej svettigt! Du passar bättre hemma i soffan än på gymmet, sorry ; ) Oj, nu blev jag visst lite bitchig också. Vet inte vad Norge har gjort med mig? Alla som är så snälla här. Det är verkligen så. Alla är så otroligt trevliga här. Fraserna de använder till vardags är faktiskt väldigt trevliga. Ni ska höra hur jag låter på jobbet... Men det är ju hygglig det da, att vara trevlig. Trevlig och på gott humör, mitt nya motto ; ) Har skaffat mig 3 månader till på gymmet för det var ett sommartillbud annars hade det kostat 890 kr månaden, fyyfaaaan vad dyrt. Så nu fick jag 3 månader för 1200, tur att man fortfarande kan flörta *köödddaa* Dock får vi väll se hur länge jag stannar här, kanske inte får brukat de 3 månaderna men det blir ju i vilket fall billigare... Jag har ju en pojkvän där hemma som saknar mig lite. (puuusss, saknar dig med hjärtat mitt :*)
 
Åh, vad jag längtar till nästa lön. Att se kontot fyllas på lite till, mums, det får mig att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0