bäst i test

Jesper&Stig

Gick bra hos Pia idag. Ska dock tillbaka för att fixa ännu mer om ca en månad. Var på Kungsmässan efteråt med Jesper och där blev vi fast. Eller snarare jag. Expediten på BikBok var huuuur trevlig som helst. Ja, det är dem ju iofs alltid, men. Så jag fick shoppat en del kläder. Hon bara lassa fram massa snyggt. Kläder som inte alls egentligen känns som jag, men jag vill ha nytt. Nytt med ett stort N. Så nu blev jag fattig. Aooouch. Får visa er imorgon vad jag har inhandlat. Och appropå imorgon. Det är lördag och Emilie bjuder in till fest. Hon fyllde 21 häromdagen så detta ska firas! Kommer även få träffa min fina Mikaela "Downis" som jag inte träffat på år och dar känns det som då hon levat loppan i London och som bartender. Wiiie. Nu ska vi alldeles strax äta kyckling inbäddad i cornflakes(ja, ni läste rätt!! MUMS, det är skitgott) tillsammans med paprikasås(som jag gjort själv.. duktig flicka) och klyftpotatis. Adjåååås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0