sunrise

Lämnade in min datorladdare för snart en vecka sen och jag hoppas snart att den är tillbaka. Känner mig ganska så handdikapad utan min dator. Så nu när bloggen blir lidande, så vet ni ju varför. Han på Elgiganten sa att jag kunde räkna med 3 veckor. 3 VECKOR? FOR REAL? Så i sådana fall är det ju bara 2 veckor kvar... ;) Imorgon är det jobb på Gekås och då ska jag passa på att kolla på gardiner till mitt rum. Resebilderna från Egypten kommer så fort jag bara hinner! På fredag ska jag till Pia igen för att fixa min rygg. Ska verkligen bli skönt för just nu gnäller jag väldigt mycket över ryggen. Fråga bara Jesper den stackarn... ;) Stockholm, Norge, au pair. Vilket ska vi ta först? Nu får det f*n hända något. Och förresten, har kommit in i en period då jag älskar att baka bröd. Ska ge er ett gött tips lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0