you are beautiful

...just so u know.
Fått betalat räkningar och fört över pengar idag. Sånt som är tråkigt men ändå måste göras. Dock fick jag lönespecen idag och den såg inte så mörk ut som jag trodde... jobbade ju typ bara 2 dagar i januari innan jag reste till Egypten men ändå så blev det några "goa"lappar. MOMSFILIBABA, aldrig i livet! Hehhehe. Fick ett ledsamt besked igår... det går inte att använda trådlös fjärrutlösare till min kamera, så fick lämna tillbaka den jag fick höra skulle fungera till min model. *Böl* Ska man behöva köpa ny kamera alltså?! Åååh just det, bästa av allt! Som ni nu kan se så har jag fått tillbaka min datorladdare. Helt ny dessutom. Det tackar vi för! Tur att det gick på garantin så jag slapp bli fattig! Dags att sova. Upp och jobba imorgon också. Godnatt alla små skönheter.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

2012-02-26 @ 15:28:01
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0