gladiatorerna is back

.
Sitter för tillfället och kollar på Gladiatorerna. Kollar ni? Isåfall, vad tycker ni? Jag tycker det är rätt underhållande. Och så är killarna rätt snygga! Mums, gillar muskelpaket (förlåt Jesper). Men själv skulle jag nog aldrig orka eller vara modig nog att ställa upp som utmanare. Nej, tack jag förblir "obruten". Har aldrig brutit ett endaste litet ben i min kropp eller varit speciellt sjuk. Deni!
Efter att ha varit tillbaka på jobbet idag taggar jag nu för en ny jobbdag imorgon. Roligt att vara tillbaka på jobbet och träffa alla samt se de nya förändringarna som gjorts sen jag jobbade sist.

Kommentarer
Postat av: Kapten Strand

Re: Tack snälla du :) Vad jag blir glad!!

2012-01-08 @ 14:11:43
URL: http://kaptenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0