det var jag

.
.
(här ska det ske underverk)

Fick idag skrivit årsresumén så räkna med den imorgon! Känns som det blev ganska mycket, skrev flera papper... Men orkar ni inte läsa så får ni titta på bilderna istället! Gör detta mest för min egen del så att jag kan titta tillbaka och minnas året 2011. Idag fick jag tillslut städat klart mitt rum, en process jag har hållit på med i kanske fyra dagar nu, typ? Äntligen fick jag tummen ur röven. Ikväll är jag bjuden till Vickan på lite onsdagsfika så det ska bli mysigt. Hoppas hon fixat något riktigt smarrigt, hihi. Den här dagen visades sig bli en riktigt bra dag! Förkylningen har nästan släppt, Cissi hörde av sig och frågade om jag kunde jobba i helgen (YEESSS!! Arbetslös som jag är så blev jag riktigt glad!!!! Vill ju inte stanna där förevigt men det är ett jobb iaf), städat mitt rum, skrivit årsresumén och ja, jag känner helt enkelt att jag är på gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig välja vilken kameraväska jag ska köpa? Svart eller svartbrun? Behöver lite åsikter!



Tack! :)

2012-01-04 @ 21:16:29
URL: http://annasplace.spotlife.se
Postat av: Anna

sv; Har nästan läst ut första boken nu och kan inte annat än hålla med dig. Fattar inte ens att de fick göra serien så annorlunda? Men boken är ju toppen! Måste läsa andra med :D

2012-01-05 @ 12:57:06
URL: http://annastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0