another week

En till vecka har gått på Meny. Känns fortfarande jättebra och jag gillar faktiskt mitt nya jobb!! Finns ständigt nya saker att lära och jag gillar det! Arbetskamraterna fortsätter att bara härliga och kunderna likaså. Åhja, det finns några bitterf*ttor här också men dem överlever man. Får ganska ofta frågor om vart jag ifrån Sverige jag kommer och så står man och pratar om det osv. Koseligt syns jeg :) Än så länge har jag inte haft en enda stängning, hur gött som helst!! Bara bra tider, kan det bli bättre?! Har dock min första stängning om ca 2 veckor, men tills dess är det underbart. Ska dock ikke klage, har bara en stängning i veckan framöver och det är ju ingenting... Framöver ska jag också börja träna på gymmet som ligger precis bredvid Meny. Ska träna med min farbror som är duktig på träning, så kan han visa mig hur det går till! Jag har ju typ aldrig satt min fot inne på ett gym ;) hehe. Skyller på bostadsläget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0