oppläring

Tredje dagen på Meny har gått fint. Startade ju 7 idag och fick vara med på morgonsysslorna i Färskvara. Jag ska tydligen, enligt dem, bli ansvarig för delikatessavdelningen i Färskvara när Rita(jobbarkompis) inte är där. Så jag hoppas detta kommer gå bra. Imorgon skriver vi på kontraktet. Jippie, tjänade till och med bättre än vad jag trodde. Gött äre!!! Så idag har jag fått lära mig hur man gör baguetter, sallader i delikatessen, rensa kyckling, lägga fram fisk osv. Och appropå det att vara känslig.. Jag tycker ju sedan tidigare att det är VÄLDIGT äckligt att rensa kyckling och dylikt. Men idag fick jag lära mig att rensa en hel kyckling och vilket kött man tar vara på och hur man delar den. Så det va bara ge fan på å göra det och så gick det bra ;) Detta jobbet gör mig vuxen vilket kan behövas!! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0