proud of myself

Jag har tränat idag igen!!!! Helt crazy, jag som är så jävla kass på att träna och komma igång ;) Jag har sprungit nästan 4,1 km nu på kvällen. Joggade en runda först sen körde jag 3 intervaller i Världens. Mördarbacke. Sen kan jag lova er att jag sprang hem på tunga ben. Mördarbacken ska bli min "fettförbränarbacke". Ska utnyttja den så mycket jag bara orkar! När jag kommit hem blev det lite armhävningar och plankan. Done. Nu den 30e juni ska jag till Moseporten(köpcentret som jag jobbade på förut) och jobba för Anna på Dorotheas varetelling, så då ska jag passa på att gå till Intersport och köpa träningstajts. Shame on me som inte har sådana redan... Visar ju hur mycket jag har tränat ;) haha. Yäyä, ny dag imorgon med nya möjligheter :D Godnatt my stalkers(skämt å sido!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0