second day

Andra dagen gick smärtfritt på Meny. Idag var till och med roligare och jag kunde känna mig säkrare på det jag gjorde vilket var väldigt skönt. Nu har jag till och med lärt mig rensa fisk och filéa Makrill. Kan ni fatta?? Andra dagen!! Ni som känner mig bra vet hur nojjig jag är när det gäller kött, ta i äckliga grejer osv. Haha, jag är fan stolt över mig själv!! Resten av veckan ska jag jobba 7-15 för att jag ska på uppläring. Nu när en ska på lite ferie så ska jag kunna ta hennes arbetsuppgifter och öppna färskvara. Jösses, efter 2 dagar bara.. Haha, måste betyda något bra. Fick höra från chefen i färskvara att hon tyckte jag va flink(duktig på norsk) så det va ju ett gott tecken! Men nu måste jag sova ifall jag ska orka upp imorgon såpass tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0