färgglada barndomsminnen

Bäddad rent sängen igår och det va inte bara jag som gillade utan även Sonja och Stig. Jag brukar nästan alltid använda vita lakan men igår hade jag lust att variera mig och valde då ett blommigt lakan ur skåpet. Tyckte det blev riktigt mysigt. Så nästa gång jag köper ett lakan blir det förhoppningsvis ett blommigt! Som ni ser så har jag en blommig och väldigt färgglad tapet som fondvägg i mitt rum. Den ångrar jag. I och för sig är det 5 år sedan jag valde den där "för-mycket" tapeten. Hade jag fått göra om mitt val hade jag antingen valt en helvit tapet eller en ljus tapet med enkla mönster. Men nu flyttar man snart ur boet och det är ingen idé att göra någonting. Charmen över mina val och tapet låter jag vara kvar så jag kan återuppleva mina minnen när jag kommer hem till det jag kallar hem. Mitt barndomshem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0