mina damer och herrar

Nu är det inte många timmar kvar innan jag lämnar lilla landet lagom. Åker upp för baristautbildning, återigen, och börjar förmodligen jobba till helgen. Kommer eventuellt hem över påsk och åker upp efter igen. Kan reda känna att jag kommer tycka det är askönt att komma hem!! Jag hoppas allt kommer gå bra. För er som inte vet. Min faster tipsade mig till ett caféjobb och sen ringde jag upp chefen. Fick komma på intervju och därefter hade jag ett nytt jobb! Det är ett café som ligger i ett köpcenter som min chef, Elisabeth, köpt och ska nu göra om. Cafét öppnar 2 april och heter Kafe Idyll. Ska bli riktigt roligt att vara med från starten! Ni kommer säkert få se bilder framöver. Ska försöka knäppa några kort.
Hihihi, blev så glad av den här bilden. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0